Бажання
Додайте товари до списку бажань
Схвалено лікарями для Вашого здоров'я та комфорту
Мій кошик

✔ Компресійні гольфи та панчохи для лікування трофічних язв

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Інколи через порушення кровообігу в кінцівках, а саме венозного відтоку, лімфотоку при варикозному розширення вен в нижніх кінцівках накопичується певна кількість крові. В результаті цього утворюється так званий застій. Живлення тканин погіршується. В таких місцях суттєво слабшає протистояння шкірного покриву дії негативних зовнішніх чинників (інфекцій, травм, тощо).

Пошкодження шкірних покривів нижніх кінцівок різного ступеня складності та глибини, які тривалий період не загоюються називають трофічними виразками.

При перших проявах виникнення таких серйозних порушень необхідно провести комплексну діагностику для виявлення першопричини. В більшості випадків це трапляється в результаті порушення кровотоку в кінцівках.

Для лікування  і профілактики трофічних язв лікарі рекомендують використовувати спеціальну медичну компресійну білизну.

Це дозволить швидко та ефективно покращити стан та якість життя хворого. В таких виробах використовуються спеціальні матеріали з антибактеріальним покриттям, що забезпечують максимальну гігієнічність. Вони зручні при носінні та надзвичайно міцні.

Ви можете придбати компресійні гольфи для лікування трофічних виразок в інтернет-магазині «ОртоДім» і переконайтися в їх якості та користі для вашого здоров'я. Наші фахівці завжди готові надати професійну консультацію та допоможуть підібрати оптимальний варіант для ваших потреб.